Magamról

Saját fotó
Egy újabb bloggoló. - Yet Another Blogger.

2009. június 27., szombat

Hévízi fagyizó/cukrászda - ha nem látom nem hiszem el :(

Kis családommal nyaraltunk Alsópáhokon. Feleségem egyik ismerőse a környékről származik és mondott két jó fagyizót Hévízen. Gondoltuk az egyiket kipróbáljuk az idő úgyis rossz. Sajnos nem emlékszem a fagyizó nevére, de a nagy parkolóval szemben a sétáló részen található.

Szóval bemegyünk és kértünk, ki mit akart. Egy kis idő múlva bejön egy házaspár, kb 5-6 éves kislányuk és vesznek mindhárman műúanyag kehelyben fagyit. Mivel kint esik az eső úgy gondolják, hogy bent fogyasztják el. A hely elég kicsi, de kétszintes (lent kb 4db 4 személyes asztal volt, fent gondolom nem sokkal több). Már az furcsa volt, hogy rájuk szólt a pincér csaj, hogy ne menjenek fel.

Az igazi sokk ezután ért. Kis idő múlva (max. 10 perc) bejött két újabb vendég és mivel nem volt hely lent odament a fagyizó családhoz és szó szerint kitesssékelte őket a helyiségből. Az indok, hogy az asztalok nem a fagyit vásárló embereknek van fenntartva és ezt táblán is jelzik (valónan volt :( ). A dolog lényege, hogy utána az új vendégek nem oda ültek le, hanem felmentek az emeletre (ezek szerint ott még volt hely).

Két dolog biztos: ha velem művelik ezt, akkor én ott nagyon nagy patáliát csapok. Kettő, hogy ha betérő vendégként ezt tapasztalom, azon nyomban otthagyom a helyet.

Iszonyatosan feldühített a dolog. Magyarországon ez még mindig így megy. Túl jól állunk vendég éjszakák számában? Kiváncsi lennék rá, hogy külföldiekkel is megteszik e ugyanezt?

Szerintem mi fogyasztók tudunk ezen változtatni: EL KELL KERÜLNI EZEKET A HELYEKET JÓ MESSZIRE!!!

8 megjegyzés:

  1. Akkor tedd közzé a hely nevét, mint valami antireklámot! Jár utána egy kicsit!

    VálaszTörlés
  2. Igazad van :) utána jártam: Rigoletto Cukrászda - 8380, Hévíz Kölcsey utca 2.

    VálaszTörlés
  3. Ennek a Rigolettónak az a szerencséje,hogy tőlem igen messze van, mert lehet hogy a fagyistölcsér a fején landolna. Persze a zért Héviz szerencsére nem az ilyenekről hires szerencsére.Vera

    VálaszTörlés
  4. a rigoletto az egyik, ha nem a legjobb fagyizó a városban! ebből következően elég forgalmas... és néha ezért néha kellemetlenségek adódhatnak...

    VálaszTörlés
  5. Igazad van, de akkor sem úgy kellene kizavarni a vendéget, hogy "ki kellene menni". Attól, hogy nagy nem kell bunkónak lenni. Különben jöhet egy ilyen aprócska blog bejegyzés.Úgy látom nemcsak nekem volt kellemetlen élményem: http://www.hetek.hu/velemeny/200308/hevizen_hamisan_szol_a_rigoletto

    VálaszTörlés
  6. Ekkora bunkókat, te jó ég. Hallottak már ezek a vendéglátás szót valaha? :(

    VálaszTörlés
  7. Szerintem ilyen, vagy hasonló szituációk minden vendéglátó helyen már megtörténtek! Én egyszer voltam a fent említett cukrászdában de úgy mond "jó száj ízzel távoztam" Ha arra járok, mindenképp betérek oda! Az üzlet kínálata, kiváló és nagyon magas színvonalú!

    VálaszTörlés
  8. Kedves Névtelen!

    Nem feltétlen értek egyet azzal, hogy minden vendéglátó helyen megtörténik ilyen.

    Ha máshol ilyet tapasztalok, akkor azt is meg fogom írni. Nem először voltam ott, amikor ez az esemény történt. Én is meg vagyok elégedve a minőséggel, de soha többet nem megyek oda, mert az ilyen viselkedés nem megengedett számomra.

    VálaszTörlés