Magamról

Saját fotó
Egy újabb bloggoló. - Yet Another Blogger.

2009. október 21., szerda

Hétköznapi informatika: itt tartunk!?

Az egyik ismerősöm talált egy teljes értékű, de nagyon pici méretű és fogyasztású PC-t (fit-PC2) az interneten. Megtetszett neki és mivel nem volt magyarországi forgalmazója, hát Ő elindította (na azért nem volt ez ilyen egyszerű :) ).

Az első szállítmányból én is kaptam 2-3 napra egy tesztpéldányt. Leteszteltem és írtam róla egy rövid véleményt.


A végeredményt elmondom: meggyőzött. Amit a paraméterei ígérnek, azt tudja.

Akit érdekel az írás, az itt olvashatja el. A véleményhez tartozik egy teszt eredményeket tartalmazó melléklet is.

Akit esetleg a termék is érdekel:

Pár kép a számítógépről (én csináltam):

Hagyományos méretű DVD és a számítógép:



Duplo Lego és számítógép:




DVD, billentyűzet, TV, számítógép:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése